Bara jag som hatar rubriker?

Hejsan!
Har precis duschat och ligger i sängen och försöker sova men det går inte-.- Skulle egentligen snackat med några på Skype men dom loggar ju såklart inte in.. Så nu sitter jag inne på Facebook och bilddagboken istället:P Gå in och titta min bdb btw johannass7489 ;) Annars idag har jag inte gjort så mycket, har mest chillat, tittade på en film för inte så länge sen.
Juste kan berätta lite mer om när jag var i Blekinge och Skåne! För det mesta så var jag hos min bror och hans ex Cissi. Jag äter inte kött och Philip sa om jag äter kebab så skulle jag få 100 spänn och då gjorde jag ju det såklart, men han gav mig inte det och jag spydde typ hela tiden efter det, haha vet inte varför men aja. Men annars har jag gått på stan, solat, badat, vart på tivoli och lite mer saker:P Blev inte så brun när jag var där så får lov att sola solarium, men ska vänta tills jag kan vara med emelie så vi kan sola tillsammans om hon vill såklart;) När jag var i Skåne träffade jag Amanda och Jim som jag inte träffat på nästan tre år! Vi gjorde inget speciellt, satt för det mesta vid datorn och chillade. 
Ska dra nu och kommer att blogga mera imorgon, kanske det kommer en bild då;)
 
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tack så mycket! :D

Svar: Varsegod:)
livingsexyandfree.blogg.se

2012-07-01 @ 16:02:28
URL: http://soffilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0