Förlåt för dålig uppdatering

Hejsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inte orkat eller haft tid att blogga dom här dagarna.
Men just nu så gör jag inget speciellt. Tänkte berätta vad jag gjort dom här dagarna jag inte har bloggat. På tisdagen var jag hos Emma, jag kom dit typ halv tio på kvällen och när jag kom dit så cyklade vi och bada till typ ett på natten. Men det var iallafall as varmt i vattnet. Sen när vi skulle cykla hem så stannade vi och tog jordgubbar av nån, fast det var typ mörkt så man såg inget.. Sen när vi kom hem till Emma så duschade vi. Vi bestämmde oss för att filma ett videoinlägg för att sedan sätta upp på Emmas blogg och driva med hennes läsare osv, så vi var inte alls seriösa. Jag åkte hem typ elva på morgonen nästa dag för att jag skulle iväg. Idag skulle jag egentligen åkt till Eskelstuna med Emma men kunde inte bestämma med Emma igår för mitt inernet och facebook lagga typ sönder, så idag har jag inte gjort så mycket. På måndag ska jag vara med Emelie, har inte vart med henne på as länge nu.. Men ska dra nu och kommer inte att blogga mer idag.
 
Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0