Tråkar ftw!

Hej snyggingar! 
Tyckte att det behövdes en bild här:P Men iallafall, snackade nyss med en kille på skype men han skulle dra tror jag, mitt internet lagga sönder så jag loggades ut typ hela tiden-.- Idag har jag inte gjort ett skit, bara tagit det lugnt. Kunde inte somna igår mådde skit och nu är jag fett trött osvosv..
Tänkte gå ut och sola men såklart så blir det dåligt väder, har ju typ inte vart bra väder nån dag på hela sommaren.. Asså vette fan vad man ska hitta på har fett tråkigt-.-
Juste det va typ en as ful kille som skrev till mig på bilddagboken igår, haha! Han var inte ens svensk och han såg ut att vara as gammal på hans bilder och jag typ dog av skratt när jag tittade på dom och såklart sa jag ju det till Emelie och hon gick in och tittade på hans bilder och tyckte också att han var as ful, haha! 
Ska se om någon är social på facebook eller skype nu. Kommer säkert att blogga mer ikväll om jag kommer på något att skriva om, haha.
 
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack dsm, kram:)
livingsexyandfree.blogg.se

2012-07-02 @ 17:13:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annika

SV: tack :)

Svar: Varsegod:)
livingsexyandfree.blogg.se

2012-07-02 @ 17:24:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0