Dålig uppdatering!

Hej!
Just nu är jag hos min bror i Blekinge och snart ska vi åka och bada. Har inte kunnat blogga dom här dagarna för jag har inte haft något internet:( Men nu kommer jag att ha det, men tror nog inte att jag kommer blogga mer idag, vi får se. Imorgon ska jag sova hos min bror så då har jag internet och får hoppas att Emelie är inne på skype så att jag kan snacka med henne.. Sen på måndag ska jag dra till Skåne och träffa några kompisar. Kan inte lägga upp någon bild för min överförnings kabel har gått söder till kameran så ska köpa en ny imorgon tror jag, beror på om jag har tid.. Men annars har jag badat, solat, träffat kompisar osv.
Måste lära mig nya bogg.se, tyckte att den gamla var bättre men aja, ska dra och bada nu med Philip.
 
Puss o kram!
 

Kommentarer
Postat av: Linn Carita

Tack för din fina kommentar, den gick rakt in i hjärtat ;)

Kramar

Svar: Varsegod:) kram!
livingsexyandfree.blogg.se

2012-06-24 @ 00:30:51
URL: http://linncarita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0