Rubriker in my asssss!;)

Hej!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, just nu är jag hos min bror och ska stanna över natten:) Imorgon ska jag till Skåne och träffa kompisar som jag skrev i mitt förra inlägg, men innan jag åker dit ska jag gå handla kläder osv, kommer att komma bilder! Vi måste bli bättre på att lägga upp bilder för liksom vi har ju nästan inga bilder.. Det som är dåligt är ju att det inte går lägga upp bilder från iPaden-.- Nu ska jag och Philip titta på film och bara ta det lugnt:) Börjar faktiskt att längta hem så att jag kan vara med kompisar osv! Kommer hem på söndag och då ska jag kanske vara med Emelie!:D Men ska dra nu och kommer nog inte att blogga mer ikväll.
 
Puss o kram!
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

sv; Tack! :D

Svar: Varsegod:)
livingsexyandfree.blogg.se

2012-06-25 @ 14:16:01
URL: http://tildaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0